2012. április 14., szombat

Az első találkozás

Április 14-én találkoztunk először élőben, testközelből. Persze Én előtte már láttam Őt többször is videón meg képeken, amiket a tenyésztője készített, és tett fel a netre. Izgatottam mentem a "lakhelyére", ő még az udvaron szaladgált a tesókkal, meg a mamájával. A mamája,mikor meglátott mereven nézett rám percekig, és a szeméből kiolvastam, hogy kérdően néz rám " most tényleg, azért jöttél, hogy elvidd??"


De akkor még nem. Csak ismerkedni jöttem, végre megfogni, megsimizni. Behozták, letették a földre, kapott játékokat, majd megnézett  Ő is, hogy ki lehetek Én. Játszottunk is egy kicsit,




 
 és később már kezem vette célba, és harapdálta.

 
  Aztán elfáradt hamar, hiszen még 6 hetes és 4 napos volt.


Visszament az anyukájához, én pedig kábultan jöttem el, a fejemben a visszajátszott gondolatokkal, hogy milyen kábítóan édes, lágy, puha, és dagi volt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése